Tevreden of juist niet?

Natuurlijk hopen we dat je tevreden bent na ieder bezoek dat je aan ons brengt.

Wanneer je opmerkingen, tips, mededelingen of klachten hebt, dan horen we dit graag!

 

Jouw mening telt

Wij horen graag hoe je jouw bezoek aan onze praktijk hebt ervaren. Je reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren.  Wil je suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Laat het ons weten. Alvast bedankt!

 

Klacht?

We zullen er alles aan doen om je de beste zorg te bieden. Heb je toch het gevoel onzorgvuldig geïnformeerd of behandeld te zijn? Blijf er niet mee zitten en geef dit ook aan. Samen met je behandelaar gaan we graag in gesprek. Net als in onze mondzorg denken we ook in dit soort situaties altijd in oplossingen. In de meeste gevallen zal een gesprek tussen jou en jouw behandelaar genoeg zijn.

 

Wanneer wij er niet uitkomen, dan kun je telefonisch advies krijgen via het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) op tel. 0900 202 5012. Levert ook dit geen bevredigende oplossing? Dan kun je gebruikmaken van de KNMT-klachtenregeling en een klacht indienen bij de KNMT.

 

We zijn als praktijk aangesloten bij deze beroepsvereniging. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen jou en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden

 

Geschil?

Heb je hulp gehad van de klachtenfunctionaris en komen we er nog niet uit? Dan kun je voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Deze onafhankelijke commissie van vijf deskundigen beoordeelt jouw klacht.

 

Meer informatie

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kun je terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kun je stellen via het contactformulier dat is geplaatst op de website van www.allesoverhetgebit.nl. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.